Πρόταση-Αναγέννηση

Το 2007 ήταν μια χρονιά που ως επί το πλείστον δεν είχε να μου φέρει κάτι συγκλονιστικά καινούριο, μόνο κατάφερε να υπογραμμίσει τα παλιά και μάλιστα με μελανά χρώματα, ώστε να τα συνειδητοποιήσω βαθιά και να εξαναγκαστώ επιτέλους να τα αποφύγω, γιατί με χαλάνε. Στη λογοτεχνία και στη ζωή. Συχνά αυτά τα δύο δεν απέχουν πολύ.
Ωστόσο, υπήρξα τυχερή αναγνωστικά, γιατί ήρθα σε γνωριμία βαθιά και καταλυτική με το λογοτεχνικό έργο του Θανάση Τριαρίδη. Και το θεωρώ ευλογία για την αναγνωστική μου ματιά, την όποια κριτική μου ικανότητα αλλά και για την ψυχή μου.
Ήταν κάτι σαν γάργαρο νερό που απομάκρυνε από μέσα μου και από γύρω μου τα ασήμαντα και με έκανε να νιώσω λίγο πιο ελεύθερη ή τουλάχιστον να αποζητώ να είμαι λίγο πιο ελεύθερη από τα ανούσια και τους επιτήδειους της ασημαντότητας. Κάτι σαν μια μικρή προσωπική Αναγέννηση.
Ο Θανάσης ζει στη Θεσσαλονίκη, αλλά αποφάσισε να έρθει στην Αθήνα για έναν εξαιρετικά ενδιαφέροντα κύκλο διαλέξεων που αφορά φυσικά την Αναγέννηση.
Στις παρακάτω διευθύνσεις μπορεί όποιος θέλει να βρει σχετικές πληροφορίες: http://www.fournos-culture.gr/