Wednesday, May 07, 2008

"Προδοσία και εγκατάλειψη"

Είναι ο τίτλος του πρώτου μου βιβλίου που θα βρίσκεται από αύριο στις προθήκες των βιβλιοπωλείων. Ο εκδοτικός οίκος Πόλις φρόντισε, ώστε να απολαύσω αυτή την έκδοση με τον πλέον μυθιστορηματικό τρόπο: από το αρχικό συγκλονιστικό τηλεφώνημα γνωριμίας που δεν θα ξεχάσω ποτέ, μέχρι και την καταπληκτικά αιφνιδιαστική ανακοίνωση ότι αύριο κυκλοφορεί. (Ας με συγχωρήσουν οι φίλοι που βρέθηκα απροετοίμαστη). Απολαμβάνω την αμηχανία μου και τη μαγεία της.

Η νουβελίτσα ξεκινάει αύριο το ταξίδι της κι αφήνεται στον κόσμο εκεί έξω.

Την απελευθερώνω από την παρουσία μου, έχοντας αρχίσει να γράφω κάτι άλλο πια...

Ευχαριστώ από την ψυχή μου
το Λεφτέρη Μπαρδάκο και την υπέροχη Ελένη του για την καταλυτική τους ανάγνωση, την τέλεια ενθάρρυνσή τους τη στιγμή ακριβώς που την είχα ανάγκη και για τη φιλία τους,
το Θανάση Τριαρίδη για το ότι είναι ο συγγραφέας και ο άνθρωπος που είναι, καθώς και για τη γενναιοδωρία του απέναντί μου και απέναντι σ' αυτή τη νουβέλα,
το Στέφανο Δάνδολο για την πρώτη πρώτη ανάγνωση, τις καταλυτικές του παρατηρήσεις και τις ευκαιρίες που μου έχει δώσει να υπάρξω στη Φιλολογική Βραδυνή, χωρίς αυτές δεν θα είχα διαβάσει τόσο ούτε θα είχα γράψει έτσι,
το Librofilo, το Νuwanda και το Δημήτρη Μαμαλούκα, που διάβασαν επίσης το βιβλίο στην πρώτη του εκδοχή, πριν ακόμη τολμήσω να το πάω σε κάποιον εκδοτικό και με ενθάρρυναν ο καθένας με τον τρόπο του (αν και αυτούς τους "τρεις σωματοφύλακες" τους ευχαριστώ περισσότερο για κείνη τη μαγική συνάντηση μαζί και με τον Αθήναιο, στο ωραιότερο τραπέζι συζήτησης που έχω βρεθεί ποτέ, πριν από δύο χρόνια),
την αδερφή μου τη Γωγώ για την απέραντη υπομονή της μαζί μου και για την αγάπη της,
την Αλεξάνδρα και τη Γεωργία για τις καθησυχαστικές αναγνώσεις τους στην εκπνοή του χρόνου...

36 comments:

Mist said...

ΚαλοΤάξιδο!
μ' όλους τους αίσιους ανέμους πλεύσης

καλό σας απόγευμα

scalidi said...

mist, σας ευχαριστώ και καλώς ήρθατε εδώ...

Τζων Μπόης said...

το προδοσία και εγκατάλειψη, μου κάνει σαν το έγκλημα και τιμωρία. Ελπίζω να έχει την τύχη του Σταυρούλα...
άκου νουβελίτσα, αυτά τα υποκοριστικά δεν είναι ωραία.
Είπαμε μικρή κλίμακα, αλλά μην το κάνουμε να φαίνεται και με το μικροσκόπιο!

Καλό ταξίδι λοιπόν στο βιβλίο σου.
Με τσιγκλάς τώρα να διαβάσω βιβλίο blogger και το έχω τάμα γμτ να μην το ξανακάνω :)

Εννοείται ότι ΔΕΝ θα πω καλή κουβέντα εάν μου αρέσει!

scalidi said...

Τζων Μπόη μου, μη χαλάσεις το τάμα, σε παρακαλώ... Αμαρτία είναι.

Μικρή κλίμακα, αυτή με ενδιαφέρει, όπω; φαίνεται και από το βιβλίο, αλλά εσύ δεν θα το διαβάσεις και δεν θα μάθεις ποτέ :)))))))

(Ευχαριστώ για τα καλά λόγια σε εκείνο το μπλογκ με τις μέλισσες...Αξίζουν περισσότερο -γιατί ήταν εν αγνοία μου- από οτιδήποτε καλό θα έλεγες ποτέ για το βιβλίο)

NinaC said...

Θα σκίσει, στ' ορκίζομαι!!!!!

Χαίρομαι ΠΟΛΥ για σένα, Όμορφη. Θα βρεθούμε για καφεδάκι από Δευτέρα που θα είμαι πάλι ΑΘήνα.

Φιλώ σε πολύ!

:))))))))))

scalidi said...

Νίνα μου, χάρηκα πολύ για το υπέροχο θέμα που δημοσιευτήκε στο περιοδικό SUNDAY του Αγγελιοφόρου για το μπλογκ σου "έγκλημα και τιμωρία" που είναι πραγματικά αξεπέραστο...

Σε ευχαριστώ και θα τα πούμε με το καλό, μόλις επιστρέψεις.

Να σε προσέχεις :)))))))

alef said...

Σκαλιδάκι, καλοτάξιδο, μάτια μου! Σου εύχομαι τα καλύτερα μέσα από την καρδιά μου, διότι τ' αξίζεις!

scalidi said...

άλεφ, σε ευχαριστώ πολύ (και για τη δική σου εκείνη συγκινητική ανάγνωση)και για το δημοσίευμα της Κυριακής.

Το ίδιο εύχομαι και σε σένα, αφού οσονούπω κυκλοφορεί και το δικό σου ολοκαινούριο βιβλίο.:)))))))Με το καλό!

Maria Iribarne said...

Πολύ χάρηκα, Σταυρούλα, συγχαρητήρια! Αυτονόητο ότι είναι το πρώτο που θα διαβάσω. Φιλάκια!

Dr Moshe said...

Αγαπητή Σταυρούλα, θερμά συγχαρητήρια για το βιβλίο σας. Εύχομαι να αντιπροσωπεύσει επάξια τη δημιουργική και καλαίσθητη παρουσία σας.

Εύδρομον!

georgia said...

Τις καλύτερες ευχές απ' την ψυχή μου! Θα σπεύσω αύριο στο βιβλιοπωλείο. Θα πάνε όλα υπέροχα, να το ξέρεις. Εγώ σ' ευχαριστώ που με εμπιστεύθηκες. Πολλά φιλιά! :-)

scalidi said...

Μαρία, σε ευχαριστώ πολύ...

scalidi said...

dr moshe, τι ωραία λέξη μου χαρίσατε! Πού να ξέρατε ότι έχει σχέση η λέξη και με τον ήρωα του βιβλίου...

Σας ευχαριστώ πολύ. Η γνωριμία μου με ανθρώπους σαν και σας σε αυτό το μπλογκ με έχει κρατήσει να διατηρήσω αυτό το δίαυλο επικοινωνίας ανοιχτό. Οι συμβουλές σας πάντα πολύτιμες.

scalidi said...

Γεωργία, σε ευχαριστώ, αλλά δείξε λίγη υπομονή και περίμενε να με συναντήσεις πρώτα... :))))))

ioeu said...

καλοδιάβαστο!!!...

scalidi said...

Ευχαριστώ, αγαπητέ γιάννη. Από το στόμα σας και στου αναγνώστη τ' αυτί... :)

ioeu said...

εύχομαι και...στην καρδιά!

scalidi said...

ιδίως αυτό...

Librofilo said...

Σταυρούλα μου καλοτάξιδο.Είμαι σίγουρος ότι η "τελική εκδοχή" του βιβλίου είναι ακόμα καλύτερη από την υπέροχη πρώτη γραφή που είχα την τύχη και την τιμή να διαβάσω.Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να βάλεις ένα απόσπασμα στο μπλογκ σου γιά να δώσεις μιά ιδέα του βιβλίου.
Πολλές,πολλές ευχές και εύχομαι να τα πούμε σύντομα από κοντά.

scalidi said...

Απίστευτο! Γράφαμε ταυτόχρονα, καθώς σου έστελνα μέιλ.
Σε ευχαριστώ για όλα, libro, για την ευγένειά σου να μου επισημάνεις ό,τι έπρεπε, το χρόνο που διέθεσες σε αυτό, καθώς και γενικότερα για το ότι είσαι ο αναγνώστης που είσαι...

abttha said...

καλοτάξιδο και αληθινό
να είναι η αρχή που θα προμηνύει υπέροχο τέλος!
τα συγχαρητήριά μου σταυρούλα μας!

scalidi said...

Ευχαριστώ πολύ, άμπτχα μας. Ελπίζω να αναρρώνεις γρήγορα και να σταθείς και στα δυο πόδια χωρίς βοήθεια και πόνο, άμεσα. :)

mamaloukas said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kalotaxido
to agorazo ayrio
den akoyo tipota
hehehe

nuwanda said...

Σταυρουλα μου συγχαρητηρια, μπραβο, καλοταξιδο να ειναι!!! Οντως αιφνιδιαστικο - αλλα ωραιο!!!
...ιδεες παντως μου μπαινουνε!!!!! ;)

aura voluptas said...

Σταυρούλα μου εύχομαι τα καλύτερα για εσένα και το δημιούργημα σου !

Ανυπομονώ να το πάρω στα χέρια μου και ελπίζω να καταφέρω να το διαβάσω μέσα στο μήνα . Τα υπόλοιπα σε mail και θα χαρώ πάρα πολύ κι αν τα πούμε κι από κοντά . Αχ, χαίρομαι, χαίρομαι, χαίρομαι !

Είδες ? Μέτα τα δύσκολα, τώρα αυτό . Τέλεια ...

Φιλιά κι αγάπη σου στέλνω !
:-))))))))))))))))))))))))

Αθήναιος said...

Καλέ κυρία, στείλτε μου μια φωτο του εξωφύλλου για να στολίσω το ποστάκι μου!

Εύχομαι τα καλύτερα!

K.K.M. said...

με έστειλε εδώ ο Αθήναιος, βάλτε και το γεγονός πως ο,τι περικλείει εντός του το "εγκατάλειψη" με φορτίζει θετικά, πως η προδοσία είναι το αγαπημένο μου σπορ, ε δεν ήθελε και πολύ...
να το ψάξουμε λοιπόν, φαίνεται ιδανική περίπτωση για να βουτηχτούμε μέσα του

best of luck εύχομαι

Alexandra said...

... και όλα έγιναν ξαφνικά.

έτσι όπως έπρεπε να γίνουν. αυθόρμητα και με ουσία.

θυμάμαι με είχες προετοιμάσει πριν το διαβάσω. δεν χρειάστηκε...

καλοτάξιδη η νουβέλα, καλοτάξιδη η
δημιουργία σου.

σε φιλώ και σου στέλνω φωτεινή αγκαλιά

(και από βδομάδα περιμένω τηλ. για ξέρεις εσύ!)

scalidi said...

Δημήτρη μου, σε ευχαριστώ.

Nuwanda, εσένα σου στέλνω μέιλ. Περίμενέ με μια στιγμή...με τις ιδέες.

Άουρα, σε ευχαριστώ. Λίγη υπομονή μόνο. :)

Αθήναιε, σε ένα λεπτό.

scalidi said...

k.k.m., καλώς ήρθατε εδώ και σας ευχαριστώ. Προσέξτε τη βουτιά, σκοτώνει...

scalidi said...

αλχαντρούλα, ευχαριστώ για το φως όλου του κόσμου που μου έχεις στείλει... :))))))))))

Εαρινή Συμφωνία said...

Καλορίζικο, Σκαλιδάκι. Το διαβάζω (γιατί το είχα προμηθευθεί!)Ευχαριστώ

scalidi said...

Εγώ ευχαριστώ, εαρινούλα, που κάνεις τον κόπο :))))))
Αν και εμείς οι δυο αυτό που θέλουμε είναι να κάνουμε παρέα με τα παιδιά της χουακίνα, έτσι δεν είναι; ;)))))))))))))))))))))))))

Εαρινή Συμφωνία said...

Ετσι, έτσι. ΝΑ είναι καλά τα πουλάκια μου και να έχουν καλά αποτελέσματα. Κι εσύ, να έχεις ένα καλοτάξιδο βιβλίο. Ολα καλά να είναι για όλους μας.

scalidi said...

Ναι, έτσι. Πολύ όμορφα! Να είμαστε όλοι καλά, αυτό προέχει, τα άλλα είναι διακόσμηση της μέρας μας...

disa said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色