ΤΟ "ΒΑΡΟΣ" ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ

Εάν κάτι έχω μελετήσει με τη μεγαλύτερη προσοχή από την εφηβεία μου μέχρι τώρα, είναι όλη την αρθρογραφία για το πώς κάποιος να αδυνατίσει, μαζί με όλες τις τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές και διαδικτυακές υποσχέσεις για το ίδιο θέμα. Δοκίμασα πολλά απ' αυτά, κάποια επικίνδυνα για την υγεία μου.
Βλέπεις η πίεση των εξωτερικών προτύπων είναι αμείλικτη. Όσο ευγενική, έξυπνη, με χίλια χαρίσματα να είσαι, όλο κάποιος θα εμφανίζεται να σου καταμαρτυρεί τη μη τελειότητα της εξωτερικής εμφάνισης. Δεν θα πω το αυτονόητο, για πόσες γυναίκες -προφανώς και άντρες- αυτό το θέμα είναι μια μεγάλη ταλαιπωρία, πρώτα ψυχική κι ύστερα σωματική...
Μέσα στα χρόνια, καταστάλαξα ότι ασκούμαι, τρώω ζωντανά, καλά τρόφιμα, γεμάτα ενέργεια, θρεπτικά συστατικά και νόστιμα βεβαίως και σκέφτομαι έτσι πια. Αποφάσισα οι πηγές πληροφόρησής μου για το ζήτημα αδυνάτισμα, απώλεια βάρους, θα εξαντλούνται μόνο σε τέτοιας εγκυρότητας δημοσιεύσεις, δηλαδή από Harvard και πάνω και δεν θα επιτρέψω στον εαυτόν μου να πέσει πάλι στην παγίδα συγκρίσεων, επικίνδυνων πρακτικών και χαμηλών αισθημάτων. Όποτε ταξιδεύω, είμαι χαρούμενη, είμαι με αγαπημένους ανθρώπους και φίλους και διασκεδάζω, για πλάκα τα κιλά μου φεύγουν, π.χ. από ένα ταξίδι 8 ημερών στην Ιταλία, τρώγοντας μακαρόνια, παγωτά κλπ γύρισα με αντίστοιχα με τις μέρες χαμένα κιλά, το ίδιο κι από λίγες μέρες στην Πορτογαλία.
Δεν σταματάω να περπατάω για να έχω καλή διάθεση, προσπαθώ να τρώω πιο πολλές καλές και φυσικές πρωτεϊνες, να κάνω τη γιόγκα, το τάι τσι μου, το κουνγκ φου μου για να ισορροπώ και κυρίως να συναντώ ανθρώπους με αποδοχή, καλές συνήθειες, ωραία αντίληψη του κόσμου. Αποφεύγω όποιον μετράει τις μπουκιές μου και τη μέση μου και όχι όλα τα άλλα που πραγματικά μετράνε για μια ανθρώπινη ύπαρξη. Μ' αρέσουν οι άνθρωποι που ασχολούνται με την τροφή τους, μαγειρεύουν το φαγητό τους, πάνε λαϊκή, ευχαριστιούνται ένα τραπέζι απενοχοποιημένα, έχουν να μοιραστούν σοβαρότερες εμπειρίες της ζωής τους από τη μέτρηση θερμίδων, αλλά ενδιαφέρονται ουσιαστικά για την υγεία τους και την ωραιότητά τους, δηλαδή να είναι "της ώρας", συγκεντρωμένοι σε κάθε στιγμή τους.
Είναι μεγάλη υπόθεση να βγάλεις από πάνω σου το βάρος της απώλειας βάρους, τότε κάτι αρχίζει να αλλάζει πραγματικά και στην υγεία και την εμφάνισή σου... Άλλωστε ο Φεβρουάριος είναι ο μήνας που αγοράζουμε μαγιό, μόλις τα φέρνουν στα μαγαζιά κι είναι ευκαιρία να ονειρευτούμε το καλοκαιράκι που έρχεται.