Thursday, May 07, 2009

Κάθε υδρορροή κι ένας κήπος


Παπαρούνες ανάμεσα στους συρμούς


των τρένων στο Μοναστηράκι,

χαμομήλια στη Φωκίωνος


και πικρούνες στα Πατήσια...


Και μες στα τσιμέντα δεν πτοείται η άνοιξη.
Βρίσκει τρόπο να εισβάλλει.
Να υπονομεύσει το αρραγές.
Να δείξει ότι οι ρωγμές υπάρχουν,
ακόμη κι αν δεν τις βλέπουμε με γυμνό μάτι.
Με δακρυσμένο ίσως κάτι να γίνεται.
Δακρυσμένο από τον εκτυφλωτικό ήλιο.
Οι ρωγμές αυτής της πόλης
δεν ξεχνούν να επιτρέψουν στην άνοιξη
να τις αναδείξει.
Οι απολήξεις των υδρορροών έχουν ανθίσει.

9 comments:

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα said...

Nα τα βλέπουν, οι υστερικοί με την "στριμένη πόλη" που δεν τους αρέσει, αλλά δεν ξεκολλάνε κιόλας!!!
Φωκιωνος? Πρέπει να δω το "φαινόμενο" μέρα, γιατί συνήθως, βράδυ βρίσκομαι σπίτι μου!

scalidi said...

Ζουζούνα, "με την πολύ καλή ζωή", τόσα χαμομήλια μαζεμένα ανθισμένα δεν είδα ούτε στο χωριό το Πάσχα, πριν από 1 & 1/2 εβδομάδα ήταν το στιγμιότυπο, περίπου. Σάββατο μεσημεράκι με ντάλα ήλιο.
Άμα τη φροντίζαμε την πόλη, ο καθένας την αυλή του, το μπαλκόνι του και την πόρτα του, θα ήταν ακόμα ωραιότερη...

kiki said...

Μωρέ και μέσα από το τσιμέντο αμα θέλουν θα βγουν!

el-bard said...

Ο πρώτος στίχος είσαι εσύ.

aura voluptas said...

Μέσα στο τρέξιμο της καθημερινότητας, το μάτι παύει να εξασκείται και χάνει την ομορφιά που κρύβεται σε λεπτομέρειες τόσο κόντά του . Ένα " κλικ " απόσταση . Τι κρίμα ...

Ευτυχώς εσύ Σταυρούλα το'χεις το " χάρισμα " ακόμη .

Ώστε πικρούνα λέγεται αυτό το ασυμβίβαστο κίτρινο λουλούδι !!
Έχω εντυπωσιαστεί με την περίπτωση του γιατί από το πίσω μπαλκόνι στη δουλειά μου, που βλέπει στον ακάλυπτο κι όλα γύρω ( πάνω-κάτω-δεξιά-αριστερά ) τσιμέντο, έχει φυτρώσει ένα τέτοιο φυτό μέσα σε μια σχισμή ενός εξωτερικού τοίχου και κρέμεται φουντωτό και όμορφο σε ύψος ΤΕΣΣΑΡΩΝ ορόφων !!! Εγώ είμαι στον πέμπτο και όποτε βγαίνω έξω το χαζεύω και κάθε φορά, δεν ξέρω, με κάνει και αισιοδοξώ . Εδώ φύτρωσε λουλούδι μέσα στο τσιμέντο, 50 μέτρα από το έδαφος, σκέφτομαι, και εσύ σκέφτεσαι προβλήματα και δυσκολίες που πάνε να σε λυγίσουν ? ;-)

scalidi said...

Kiki, δυστυχώς βαρέθηκα να βγάλω το κινητό από την τσέπη μου και να φωτογραφίσω και τις λουλουδιασμένες υδρορροές που είδα, εκεί να δεις παραδοξότητα.

Λεφτέρη, ο τελευταίος είμαι εγώ κι ας είναι απολύτως ρεαλιστική εικόνα που νομίζει κανείς ότι δεν είναι ;)

Άουρα, πικρούνες τις λέμε στο χωριό μου. Εδώ εσείς δεν ξέρω πώς τις λέτε. Κοινώς δεν ξέρω την επιστημονική τους ονομασία ;))))))))))))))) Στο μπαλκόνι μου, στον 5ο, έχει φυτρώσει ένα ραδίκι επίσης στη γωνία και απέναντι στον ακάλυπτο της εφημερίδας καλοβλέπω κάτι καρπισμένες μουσμουλιές. Χθες ενθουσιάστηκα που τις ανακάλυψα, αλλά δεν μπορώ να τις φτάσω να τις φωτογραφίσω, μας χωρίζουν αιωνιότητες τσιμέντου...

Antoine said...

Και πάντα αποκαλύπτεις τη "φυσιολατρική" σου πλευρά...

Υ.Γ. Ετοιμάζεσαι μήπως για κάποιο ταξίδι;

scalidi said...

Εννοείται. Φυσιολατρεία άστεως... Χα χα χα! :)
Είμαι ήδη έτοιμη εδώ και ένα μήνα, αντουάν μου. Όσοι βρεθείτε από την παρέα στην όμορφη πόλη σας (για να δω θα μου αρέσει;), θα είναι και σαββατοκύριακο, θα είναι ωραίο να πιούμε ένα καφεδάκι.

disa said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色