Thursday, January 10, 2008

Ντεφορμέ

Ξεκίνησα να αναβαθμίσω και να ανακατασκευάσω το μπλογκ μου αυτή την εβδομάδα, μέσα στο πλαίσιο της γενικότερης αναδόμησης, μωρέ και ανοικοδόμησης να πω μέσα θα πέσω, που επιχειρώ και πάλι. Και είδα πόσο ντεφορμέ είμαι κι εγώ και το μπλογκ, βλέποντας παλιότερα κείμενα και σχόλια. Από την άλλη, για να παρηγοριέμαι, θυμάμαι ότι οι πιο χρήσιμες περίοδοι της ζωής μου ήταν εκείνες που εγώ ήμουν ντεφορμέ και δεν μπορούσα να αποδώσω αυτό που θα ήθελα.
Δεν πειράζει.
Υπερασπίζομαι μέχρι τέλους το δικαίωμα του οποιουδήποτε να είναι ντεφορμέ. Ακόμη και για τους ποδοσφαιριστές το νιώθω αυτό κι ας ασκούν
στους καημένους τόση κριτική και χλεύη τα πλήθη.
Ζήτω οι χαμηλοί και ήσυχοι ρυθμοί, ζήτω τα χαμηλά κέρδη, ζήτω η ξεκούραση, ζήτω τα αργόσυρτα βήματα.
Ζήτω.

12 comments:

alef said...

Και άλεφ, ντεφορμέ! Ζήτω!
Φιλιά Σταυρούλα,
με αγάπη και φιλία πάντα σε φόρμα

Alexandra said...

Και εγώ ντεφορμέ, επίσης, με αυτογνωσία!

φιλιά

Τζων Μπόης said...

Ζήτω οι χαμηλοί τόνοι και η ταπεινότητα!
Δεν σε βλέπω ντεφορμέ πάντως, τελευταία έχω διαβάσει μικρά διαμάντια από σένα, ίσως από τα ωραιότερα κείμενα που έχω ανακαλύψει στην αχανή μπλογκόσφαιρα και δεν το λέω για να σε κολακέψω γιατί με την κολακία και τους κόλακες έχω πάρει διαζύγιο...

Μου άρεσε πολύ η συνέντευξη με τον Μάτεσι, είναι ξέρεις από τους αγαπημένους μου συγγραφείς.
Δεν έχω ζηλέψει τίποτα περισσότερο από τη "Μάνα του Σκύλου". Το μόνο πράγμα το οποίο θα ήθελα να είχα γράψει εγώ, από τόσα και τόσα που έχω διαβάσει...

scalidi said...

και συ τέκνον μου, άλεφ; τι να κάνουμε; σιγά σιγά και όλα γίνονται ακόμη και η φόρμα μας επανέρχεται :)

scalidi said...

ε, αλεξάνδρα εσύ είσαι ενισχυμένα ντεφορμέ...άκου με αυτογνωσία.. καλό, πολύ καλό, μου άρεσε :))))))))

scalidi said...

καλέ γιάννη, κάτω η ταπεινότητα, είμαι εναντίον της και μην ακούσω κανέναν να τη διακηρύττει, γιατί τότε πάω στοίχημα ότι είναι επικίνδυνος αλαζόνας και "κρυφός" μάλιστα, ό,τι χειρότερο δηλαδή...
κάτω και οι κόλακες!
πάνω οι ντεφορμέ, ναιιιιιιιιιιιιιιι!

όσο για συνέντευξη, έχω πάντα την αίσθηση -όπως και με τις βιβλιοκριτικές- ότι δεν τις διαβάζει κανείς, οπότε έτσι κι αλλιώς σε ευχαριστώ πολύ... όσο για τον εν λόγω συγγραφέα έχει σταθερά το δικό του κοινό δημιουργήσει και δεν είναι καθόλου εύκολο αυτό, έτσι; καλό σκ! να "ανεβάσω" ποστ κανένα ναύπλιο πάλι προς τιμήν σου; ναι, μόλις βρω λίγη ώρα :)

dimitris-r said...

Ζήτωσαν!

Babis said...

Τελικά δεν ξέρεις τι παρηγορητικό είναι να ξέρεις ότι υπάρχουν κι άλλοι. Κι εγώ ντεφορμέ είμαι Σταυρούλα μου, αλλά σιγά σιγά ελπίζω να ξαναβρώ τη φόρμα μου (όχι την παλιά βέβαια, αυτή πάει πια, εμπεδώσαμε σε ποια κοινωνία ζούμε)
Καλή Κυριακή

Maria Iribarne said...

Οι ντεφορμέ περίοδοι είναι πολύ χρήσιμες, σκέψου πχ το ρόλο που παίζει στη φύση ο χειμώνας. Βέβαια, εμείς οι άνθρωποι, μέσα στην τρέλα μας περί διαρκούς παραγωγικότητας, είναι λίγο δύσκολο να το αποδεχθούμε. Επίσης, να μην ξεχνάμε ότι σπανίως είμαστε ντεφορμέ στα πάντα, τις περισσότερες φορές είμαστε σε κάποιον τομέα της ζωής μας, ενώ σε κάποιους άλλους - που πιθανόν να μην αξιολογούμε ως σπουδαίους - συμβαίνει να είμαστε στα high μας. Αυτά βέβαια δεν σημαίνουν ότι συμφωνώ με τη ρήση σου ότι είσαι ντεφορμέ, αλλά δεν θα τα χαλάσουμε τώρα κι αρχίζει και καινούργια βδομάδα ;-)

scalidi said...

Μαρία, καλή εβδομάδα! Οι καλύτεροι μήνες μου είναι μπροστά. Το Μάρτη θα είμαι στα φόρτε μου, στα άκουα φόρτε μου :)))))

scalidi said...

Μπάμπη, μας παρηγορεί ή μας παραμυθιάζει; :))))) Θα τη βρεις τη φόρμα σου, πες καμιά μαντινάδα να βρεις τα ίσα σου :)))

scalidi said...

dimitris-r, εσείς ντεφορμέ; δεν το πιστεύω. άλλα δείχνει η φωτογραφία σας :)))))) και ελπίζω να είστε ήδη πολύ καλύτερα (διάβασα στο μπλόγκ του Δημήτρη). Συνέπαθα κι εγώ το φθινόπωρο, αλλά αναρρώνω. Θα γίνετε γρήγορα καλά κι εσείς :))))))