Friday, October 12, 2007

Τεχνητό φως


28 comments:

Τζων Μπόης said...

πρόσεξες ότι ο ηλίανθος έχει αγκαλιάσει το τριαντάφυλλο;
Η πιο γλυκιά φωτογραφία που έχω δει τελαυταία

scalidi said...

λες,ε; εμένα μου φαινόταν ότι στριμώχνονταν το ματαιόδοξο τριαντάφυλλο να μπει στο κάδρο της φωτογραφίας και να κλέψει κάτι από το εκτυφλωτικό φως του ηλιοτρόπιου... φταίει το ιντριγκαδόρικο μυαλό μου, αρμυρίκι.
βέβαια, χρειάζομαι το φως του -εκείνο που μουα στέλνει και η αλχαντρούλα συνέχεια- γι' αυτό ανέβασα τη φωτό :))) Καλό ΣΚ

Τζων Μπόης said...

είδες λοιπόν τι ωραία είναι να βλέπουν δύο άνθρωποι την ίδια φωτογραφία και να αισθάνονται διαφορετικά πράγματα;

Είναι σαν το μισοάδειο και μισογεμάτο ποτήρι με αυτή τη φωτογραφία...

Antoine said...

Θυμήθηκα την ορχιδέα που είχαμε στο σπίτι μας. Ήταν πανέμορφη, αλλά... ξεράθηκε η καημένη για άγνωστη αιτία.

Alexandra said...

καλύτερα;

rays of light...

Maria Iribarne said...

"...να κλέψει κάτι από το εκτυφλωτικό φως του ηλιοτρόπιου...";
Χμμ...κι αν την επιτρέπει το ηλιοτρόπιο την κλοπή, κάνοντας τάχα μου το δύσκολο;
Επικίνδυνες ισορροπίες ;-)

aura voluptas said...

Όμορφος ήλιος !

" Here comes the sun, do do do do here comes the sun and I say It's all right ... "

Λίγοι Beatles για εσένα Σταυρούλα κι ας έχει συννεφιά έξω . Να πάει καλά η εβδομάδα σου ! ;-))

nellinezi said...

Το κάθε λουλούδι έχει τη δική του λάμψη -δε χρειάζεται να κλέψει από κανένα άλλο. Το ίδιο δεν ισχύει και για τους ανθρώπους; :)
Καλησπέρα Σταυρούλα! Ωραία φωτογραφία, γεμάτη χρώμα!

Καπετάνισσα said...

Ο καθένας βλέπει αυτό που μπορεί, που αντέχει.
Που έχει εντός του, πάει να πει.

Ανθισμένη μου μοιάζεις μορφονιά!
Κι ανοιχτή στις λιακάδες!

alef said...

Σκαλιδάκι είμαι πάντα εδώ δίπλα και σε σκέφτομαι, το νοιώθεις έτσι? Με βλέπεις, έτσι? Καληνύχτα, φιλιά

Καπετάνισσα said...

Μη μου χαθείς τώρα και συ...

Babis said...

Καλησπέρα Σταυρούλα, δεν έχω λουλούδια στο μπαλκόνι μου, θα βλέπω τα δικά σας. Η Μαρία υποσχέθηκε να φωτογραφήσει και να ποστάρει τα δικά της (τώρα μου ήλθε ο νεολογισμός, για να φρύξει κάποιος γλωσσαμύντωρ)

aura voluptas said...

Σταυρούλα μου καλή με τη μεγάλη και φωτεινή, σαν ήλιο, καρδιά !

Είμαστε εδώ και ξεσκονίζουμε και συγυρίζουμε το μπλογκ σου για να το βρεις όμορφο όταν με το καλό γυρίσεις, γερή, δυνατή και σούπερ ανανεωμένη-φάτε-τη-σκόνη-μου-λέμε !

Με την ησυχία σου ... αλλά ξέρω ότι δε θα αργήσεις ! ;-))))))

Φιλιά πολλά !!!

georgia said...

Μην αργήσεις γιατί αρχίζει να χαλάει ο καιρός και θα αναγκαστούμε να στρώσουμε και τα χαλιά μόνες μας με την Άουρα! :-)

Purple Overdose said...

:)

scalidi said...

purple μου, εδώ που είμαι σκέφτομαι ότι το αφιέρωμα που σου χρωστάω θα είναι το επόμενο που θα ανεβάσω στο μπλογκ κι ας αργήσω να επιστρέψω λόγω ανωτέρας βίας...

scalidi said...

γεωργία και άουρα, φέτος τα χαλιά μόνες σας, εμένα θα τα στρώσει κανένας καλός καγαθός εθελοντής και χειροδύναμος :)

scalidi said...

μπάμπη, μόλις γυρίσω θα ποστάρω θεϊκά λουλούδια, βοήθησε και η γεωργία σε αυτό. μπάμπη, σταμάτα να με βομβαρδίζεις με μέιλ, γιατί λείπω και δεν τα διαβάζω τα 80 στα 100 ήταν δικά σου, της περασμένης εβδομάδας :)))))))))))))
μη με παρεξηγήσεις, είναι πρακτικό το θέμα

scalidi said...

καπετάνισσα, μην ανησυχείς, στη σκέψη μου είστε κι ας μην είμαι εδώ...

άλεφ, εμείς τα είπαμε. ξέρω και καταλαβαίνω και νιώθω -δυστυχώς τώρα λίγο παραπάνω από ό,τι πρέπει αυτό το τελευταίο- τα φιλιά μου σου στέλνω :)))

scalidi said...

ναι, νέλλη μου, έτσι είναι όπως τα λες...


άουρα, σε ευχαριστώ για το μπιτλικό του πράγματος, με κυνηγάνε παντού αυτοί οι γιεγιέδες...

scalidi said...

ναι, μαρία, επικίνδυνες σχέσεις...

αντουάν, καταλαβαίνω, έτσι είναι με τις ορχιδέες...

αλχαντρούλα, το λαμβάνω όλο το φως σου, μην ανησυχείς :)))))))

maoura said...

περαστικα σε χασαμε γυρνα πισω δυνατη σταυρούλα μας λείπεις λέμε!!!!!!!!!!!!!
ο μπαμπας +κι η Μάουρα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Εξαιρετική εικόνα!
Σκέτη πρόκληση το τριανταφυλλάκι.
Απαιτητικό!
Ατίθασο!

Γλαρένιες αγκαλιές

scalidi said...

μαουράκι και μπαμπά της, αργώ ακόμα... σας ευχαριστώ


κυρά των γλάρων, έχω και καλύτερα άνθη, προσεχώς... (αν και τα ψιλοσιχαίνομαι τελευταία γιατί μου θυμίζουν νεκροταφεία και νοσοκομεία -και σου λέει μετά ότι οι γυναίκες αγαπάμε τα λουλούδια και μας σκλαβώνουν με δαύτα...)-αυτά που εικονίζονται μου τα έστειλαν στη γιορτή μου και από τότε έχω πάρει την κάτω βόλτα :))))))))

Breath Collector said...

Μου έκανε εντύπωση που ξαναπέρασες...
Όπως κι εγώ που ξαναπέρασα...
Μα τι ανεστίαστες φωτογραφίες είναι αυτές;
Θυμήσου τα 5cm. Και είναι τόσο ωραία τα λουλούδια αυτά...
;)

ΝΙΚΟΣ said...

ωραίο "φώς"..καλησπέρα..

Dimitris Athinakis said...

με το καλό να μας ξανάρθεις...

σε περιμένω πώς και πώς!
πολλά-πολλά φιλιά!

scalidi said...

ανεστίαστες; και βέβαια, αλλά ανέστιες πιο πολύ, συλλέκτη αναπνοών... από πού ξαναπέρασα; πάει καιρός από τότε που έλυνα γρίφους, τώρα απέχω από αναζητήσεις, μόνο ανατροπές, ε, και καμιά αναλαμπή για αλλαγή...

καλησπέρα, νίκο. καλώς ήρθατε εδώ, αν και εγώ λείπω

δημήτρη, από δευτέρα επανέρχομαι με το καλό