Thursday, September 13, 2007

Άσκηση ισορροπίας


25 comments:

Νίκος Παργινός said...

Καλημέρα και χρόνια σου πολλά.
Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη. Άντε και καλό βόλι..

Librofilo said...

Χρόνια σου πολλά και καλά . Φιλιά

scalidi said...

Νίκο, σε ευχαριστώ πολύ! Να περνάς καλά στην όμορφη Κέρκυρα...

scalidi said...

Λίμπρο, να είσαι καλά. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Τους χαιρετισμούς μου σου στέλνω...

Composition Doll said...

Μωρό μου, να είσαι γερό, δυνατό κι ευτυχισμένο! Και πάντα μ' αυτό το πανέμορφο χαμόγελό σου!

Σε φιλώ πολύ!

scalidi said...

Ανταποδίδω, Ντολάκι, τις ευχές, εις τριπλούν μέχρι τώρα, παρακαλώ, αλλά θα στα πω πιο καλά και από κοντά, προσεχώς...
Και εσύ μη χάσεις ποτέ αυτή την απίστευτη σπιρτάδα σου και την αεικίνητη γελαστή ευφυία σου που μας αφοπλίζει! :))))))))))))))

nuwanda said...

Σταυρουλα μου Χρονια Πολλα, να εισαι δυνατη και ευτυχισμενη και να μην χασεις ποτε το καθαρο σου βλεμμα.. :)

scalidi said...

Γιάννη μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ! Ωραία ευχή... αλλά η μυωπία φταίει, παιδί μου, για το βλέμμα λέω... να ευθυμήσουμε λιγάκι.
Κι εσένα να σε χαίρονται οι υπέροχες κούκλες σου :))))))))

daniela said...

Χρονια Πολλα, καλα και εμπνευσμενα!
Φιλια κι απο μας..

scalidi said...

daniela μου, τι απρόσμενη επίσκεψη, καλέ πότε θα ανοίξεις κι εσύ μπλογκ; έλα άνοιξες σχεδόν, μια μικρή κατασκευή ακόμα χρειάζεται για να σε διαβάζουμε...

σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου
(απόλαυσα κάπου αλλού τον "οικογενειακό" σας διάλογο, είσαι "όλα τα λεφτά" που λένε, και κάποιος είναι πολύ τυχερός που σε έχει δίπλα του, άντε κάνε στην κοπέλα κανένα κοπλιμέντο (!) γι' αυτό και λάμπετε παρέα...)

Marina said...

Χρόνια πολλά Σταυρούλα, όμορφα, με υγεία, ισορροπία και απολαυστικά ηλιοβασιλέματα.

scalidi said...

Μαρίνα, σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου... :)))

mamaloukas said...

Χρόνια πολλά και καλά απ' όλη την οικογένεια!

Maria Iribarne said...

Χρόνια πολλά, Σταυρούλα μου, όμορφα, ήρεμα και δημιουργικά και να δεις ακόμη και τους πιο κρυφούς σου πόθους να πραγματοποιούνται!

Dimitris Athinakis said...

περνώ βιαστικά για να σας ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου χρόνια πολλά, γεμάτα όνειρα, ευτυχία και χαμόγελα. καλά διαβάσματα και καλά γραψίματα.

σας χαιρετώ και θα επανέλθω.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Ψάχνοντας σήμερα στα συρτάρια του μυαλού την ατζέντα για ευχές..


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!
Με υγεία και χαρά!

Η Κυρά των Γλάρων

abttha said...

χρόνια πολλά και καλά, πέρα για πέρα...
υγεία και δυναμικότητα, σαν κι αυτή την τελευταία που φαίνεται να βασιλεύει μέσα σου...
ποτέ μην τη χάσεις, όπως και τη γλυκιά ανθρωπιά σου!
σ'ευχαριστώ και για το εξώφυλλο, και χαιρετισμούς στην αδελφή σου!
:)

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ said...

Χρόνια πολλά από έναν ακόμα βιβλιόφιλο. Να είστε ευτυχής.

Τζων Μπόης said...

Χρόνια Πολλά Σταυρούλα, υγεία πάνω από όλα και δημιουργικότητα

aura voluptas said...

Αχ, δεν πρόλαβα τη μέρα, δεν πρόλαβα ! Χρόνια πολλά Σταυρούλα μου γλυκιά !!!!!!!

Φιλάκια !

γεώργιος-axenbax said...

Η απορία μου ήταν η εξής: Είναι δυνατόν η φωτογραφία απο το άσκηση ισορροπίας να αρέσει τόσο πολύ, πολύ περισσότερο της φωτογραφίας απο το Μετά την Κυριακή...Το άααλλο Σάββατο; 20 σχόλια η πρώτη μόλις 4 η δεύτερη; :-)Ανοιξα τα σχόλια και τότε λύθηκε και η δεύτερη απορία μου. Για ποιο λόγο χτυπούσαν τόσο επίμονα οι καμπάνες χτες!
Χρόνια σου πολλά, όμορφα, δημιουργικά, ευτυχισμένα και με υγεία.

Composition Doll said...

Ψηφίιιιιιισααααατεεεεε?

scalidi said...

Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις όμορφες ευχές σας.

Νίνα, ψοφήσαμε κυριολεκτικώς, θα στα πω από κοντά.

άνθρωπε που κοιτάζεις, με έναν παράδοξο τρόπο έχασα το μπλογκ σου, γιατί;ευχαριστώ έτσι κι αλλιώς

άουρα,δεν υπήρχε τίποτα να προλάβεις. σε ευχαριστώ θερμά

αρμυρίκι, υγεία. είπες τη μαγική λέξη...

scalidi said...

@παναγιώτης κονιδάρης> ευχαριστώ για τις ευχές και την επίσκεψη

abttha, σε ευχαριστώ πάρα πολύ, δες το μέιλ σου. ευχαρίστως θα μεταφέρω τους χαιρετισμούς σου

κυρά των γλάρων, ευχαριστώ που θυμάστε αυτή τη γιορτή. οι περισσότεροι την ξεχνούν, ακόμη κι εγώ την είχα ξεχάσει το πρωί της Παρασκευής, να φανταστείτε...

@δημήτρης αθηνάκης> σας ευχαριστώ για τις ευχές σας

scalidi said...

Μαρία, σε ευχαριστώ. Αν πραγματοποιηθούν οι κρυφοί μου πόθοι, ζήτω που καήκαμε... σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ :)))))

Δημήτρη μου, ευχαριστώ πολύ να τους χαίρεσαι όλους. Τις φωτό τις λάβατε;